A po co było likwidować zatokę i robić niepotrzebny skatepark przed Centrum Kultury? Za głupotę władzy teraz zapłacą mieszkańcy.
|
|
Achhhh jak przyjemnie będzie posiedzieć po pracy w upał na ławeczce przy fontannie na rozgrzanej kostce bez odrobiny cienia :lol:No to można chyba bronić drzew, nie pozwolić ich wyciąć?! |
|
Popieram wypowiedź Onna. Po co zamykać śródmieście likwidując jeden z przejazdów...na inne wąskie uliczki skierowane będą autobusy, zlikwidowane będą parkingi, zupełnie moim zdaniem bezsensowna decyzja o przedłużeniu deptaka, powodująca na wieki korki w śródmieściu!!
|
|
To dopiero początek kłopotów. Jak już będzie przystanek, to okaże się że autobus nie skręci z Krakowskiego w Kołłątaja ani z Okopowej w Lipową. Poza tym puszczenie dużego autobusu na małe ulice jak Okopowa, Hempla, Kołłątaja które i tak już stoją w korku spowoduje, że autobus nawet nie ruszy na zielonym, bo nie będzie miał miejsca za skrzyżowaniem. Urzędniczy papier przyjmie wszystko, kiedyś nawet przyjął skręcanie TIR-ów z Poniatowskiego w prawo w Racławickie, rzeczywistość zaś okaże się brutalna dla urzędniczych planów. Sytuacja jeszcze się pogorszy po zwężeniu Narutowicza. Takie będziemy mieś "korzyści" z zamknięcia szerokiego i prostego Krakowskiego.Brawo! Tak samo myślę od kiedy usłyszałem o zamknięciu tego odcinka Krakowskiego Przedmieścia. Jeśli już chcą puścić autobusy przez ul. Okopową, to powinni chociaż w niektórych miejscach zakazać postoju pojazdów. |
|
Wprowadzić zaporową opłatę parkingową, wyprowadzić autobusy z centrum zamienić wszystko w deptaki, nazwać imieniem owada i niech zdycha, sklepy też. Pies z kulawą nogą tam nie zajrzy.
|
|
podwale ulica dziura na dziurze
|
|
Ani Okopowa, ani Hempla czy Kołłątaja NIE są przystosowane do tego, aby po nich jeździło tyle pojazdów. Spowoduje to paraliż tych ulic i ulicy Narutowicza. Przejazd dla autobusów przez Krakowskie Przedmieście zdecydowanie powinien zostać. Co więcej linie 3,4,7,13,55 to linie które kursują bardzo często( z wyjątkiem 4), a to oznacza jedno -będą stały sznurkiem chociażby wspomnianymi ulicami Kołłątaja/Hempla, przeciskając się w żółwim tempie w kierunku placu wolności. Jak się tu zmieści również linia 55, obsługiwana przez przegubowce? -śmiech na sali. Z całym szacunkiem do Zarządu, ale nie idźcie tą drogą!!. Już ten wariant przez Lipową i Okopową jest lepszy, aczkolwiek może spowodować zatłoczenie Lipowej. Ach.. po co te gimnastyki z tym placem litewskim. Ale jak to mówią, bo fantazje są od tego, aby bawić się na całego :)
|
|
A ja pamiętam rondo Królewska-Lubartowska-Krakowskie P.
To może powrócić do tych ''wspaniałych'' lat.
Przystanek przy Bramie Krakowskiej.
|
|
A może tak warto ruszyc 4 litery i przespacerować się czasem po centrum. Przestanki mozna zrobić dalej od wspomnianych ulic. Nie ma co się śpieszyć, czasami warto zwolnić
|
|
A może tak warto ruszyc 4 litery i przespacerować się czasem po centrum. Przestanki mozna zrobić dalej od wspomnianych ulic. Nie ma co się śpieszyć, czasami warto zwolnićLepiej wszędzie dojechać ,a poźniej wdychać spaliny i nie mieć kondycji. |
|
trzeba było o tym myśleć przed przebudową placu i w ogóle koncepcją zamykania tego fragmentu dla zbiorkomuDokładnie tak. Nie widzę tego zupełnie. Tych autobusów przeciskających się przez Kołłątaja i Hempla, tych przystanków w tamtym miejscu. Chyba, że zamknąć je dla samochodów osobowych.Rozwiązaniem dla przystanku jest jedynie likwidacja paska zieleni jaki jest na przeciwko kapliczki. Tam można by wcisnąć przystanek. |
|
Kto rządzi tym miastem? To teraz się obudzili? Wypieprzyć tych urzędasów na brukm Dość marnotrwienia naszych podatków.
|
Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|